13 Ocak 2009 Salı

Ne Mutlu Türküm Diyene

Türklüğün vicdanı bir,vatanı bir; fakat hepsi ayrılır, olmazsa lisanı

ben sadece yüzbinlerce Türk genci gibi Türkiyede pkk tarafından ve onun destekçileri (dehap,insanhaklarıderneği...gibi) tarafından yapılan hareketleri içime sindiremiyorum.

bunun asla siyasetlede uzaktan yakından ilgisi olamaz. bu ülkede dine sahip çıkarsın islamcı olursun Atatürke sahip çıkarsın solcu olursun bayrağına sahip çıkarsın milliyetçi olursun.. bu tür siyasi terimleri bir yana bırakmanın vakti gelmiştir. ayrıca bu olaylar karşısında insanlar siyaseti değil vatanını bayrağını milletini düşünmektedir.

en azından ben öyle yapıyorum. benim siyasi görüşüm mü önemli yoksa bu vatanın geleceği mi?

ben bu vatanı seviyorum herkes gibi ben bu bayrağı bu toprağı bu tarihi bu milleti seviyorum herkes gibi....

siyaset değildir bu!... bağımsızlıktır!... ab.nin abd.nin israilin ve bunların uzantılarının (pkk,dehap...) işgal etmeye çalıştığı bu ülkenin bağımsızlığını isteyen içi vatan sevgisiyle dolu bir Türk gencinin gücüdür bu!...

ve bu güç milyonlarca kalbin yaşam kaynağıdır!

burada biz bu konuları açarak onların ekmeklerine yağ sürmüyoruz. vatanımıza milletimize sahip çıkıyoruz!... bu bayrağın sahipsiz olmadığını gösteriyoruz. bugün milyonlarca insan memuru tekme tokat döven polisin neden çapulculara bir jop bile atmadığını konuşuyor...

dehapın teröristleri anma gününü nasıl düzenlediğini istanbuldaki olaylarda niye polisin tepkisiz kaldığını ve bu serserilerin bu cesareti nasıl aldıklarını ve bu cesareti verenlerin ne cüretle bu kadar serbest olduklarını konuşuyor insanlar...

biz vatanımızı sahiplenmişiz çok mu? biz bu toprağı bu binlerce yıldır üzerinde yaşadığımız toprağa karşı olan sevgimizi dile getirmişiz çok mu? biz Atatürkü İsmet İnönüyü Kazım Karabekiri .... ve bütün askerlerimizi anmışız çok mu?

benim toprağımda bizi bölmeye kalkanlara bizim milyonlarca şehit kanı ile sulandırdığımız topraklardan toprak almak isteyenlerin yaptığı bu hain , çirkef , kalleş saldırıları sindirmem ve sessiz kalmam doğru mudur?

amaçları ne olursa olsun ister milleti galyana getirmek ister provokasyon yapmak umrumuzda mı? biz bu vatana sevgimizi ellerimizde bayraklarla yüzbinler yürüdüğünde ben galyana mı gelmiş olacağım? vatanım için sokaklara dökülmüşüm çok mu? odamın camına Türk bayrağımı göğsümü gere gere açmışım çok mu?

şehitlerimizin Atatürkümüzün ve bu vatan sevgisiyle Allahın rahmetine kavuşmuş milyonlarca Türkün kemikleri sızlarken ben burada yazı yazmışım çok mu?...

ben siyaset yapmıyorum!.. solcusu da sağcısı da islamcısı da atesiti de komünisti de ilk önce kendini bu vatanın çocuğu olduğunu kabul eden herkes ve bu toprağı bayrağı seven herkes benim yazdığım duyguları tadıyordur şimdi...

onun için bunun adı siyaset değildir....

BU VATAN HEPİMİZİN !!!!

Hiç yorum yok: