2 Ocak 2009 Cuma

2008in son günü ve 2009un ilk iki günü:)



2008in son gunu bır damla uyku uyumadan heyecanla yurttan cıktıım.cuzdana bır baktım anaam eyvahlar olaaa bes kurus kalmamıs hihihihi:))hemen bankamatiğe gidip çektim paramı.sonra yoluma koyuldum malum uzundu yoluuum taaa avcılardann bebege doğruu yola cıkacaktıım:))metrobuse dogru yürümeye başladım.aklımdan neler geçiriyordum şunları söyleyecem söyle yapacam bole yapacam:)))bir bakmısım metrobuse gelmişim:)bindim metrobüse ve yolculuk mecidiyeköyee:)))yolda arada uyumuşum:)))uyandıgımda çağlayandaydık:))sonundaaa gelmiştiiim mecidiyeköyee:))şöyle kocaman bir ohh çektiim.sonraa metroya yürüdm:)sımdı istikamet 4.leventti.bes dakıkada kendımı 4.leventte bulduum ordqan bır taksıye atladııım gozumu kapadım actımm ve evın onundeydım:))derın bır oh gecırdııım.sonra kapıyı açmaya çalıstım kilitli oldugundan normal olarak açamadım hihihhihihih:)))))sonra zile bastııım bir iki dakika sonra nükhet ablamın sesinii duyduum sezgiii:))bakmaya calısıyoruuum ama heyecndan sapıtmıs durumda oldugumdan nerden seslendıgını goremedım asaga bak cama bak dedi:))))sonra onun o muhteşem gülüşünü gördüüm.sonra kapıyı actı merdıvenlerden nası ındıgımı ben hatırlamıyoruum bır sarıldııımm kiii ahhh ahh:)))sonra ayakkabımı ckardım içeri girdim.sonra nükht ablanın dünya tatlsı annesiyle tanıstm.sonra ben esyalarımı nukhet ablanın odasına koydum oturduk konustuk biraz sonra hazırlıklara basladık.malum akşam yıllbaşıydı:))saatler saatlerı kovaladı ve aksam oldu:)))kapı çalındı ve gelen zeynep ablaydı.:)öyle içtendi ki aynı nükhet abla gibi:)valla kırk yıldır görüşüyormusuz gibi hissettim kendimi:))sonra son hazırlıklar yapıldı tam masaya oturacazz zeynep ablanın kedisi neno ortalarda yok butun evı talan ettik ı ıhh cıkmadı hiçbir yerden...moraller bozuldu..tam umıdımızı kesmısken koltugun altından cıktı hihihihihihih:)))))ve eglence kaldıgı yerden basladı:)))yemekler yendi fotograflar çekildi ve 2009 a girmiştiiik.amaaaa ne cabuk hiçbir şey anlamamıstık:))))sonra şampanyaları tokuşturduk:)vee en büyük dileklermen biri gerçekleşmişti...2009a nükhet ablamın yanında girmiştiim.saatler ilerledi..ve zeynep abla evine gitti.bizde nükhet ablayla biraz daha oturduk..sonra yatalım dedık yatakları yaptık sonra nükhet ablayla sarıldık optüm ıyı geceler dedık.ve yılbası bole bıtmıstı yılbasının ertesı sabahı onun o muhtesem gülüşüyle ve cadı demesiyle gune uyanmak harikaydııı..kahvaltımızı ederken bır gun daha kal dedıler ilkbasta kem kum yaptım sonra kabul ettım ve gozumu acıp kapayana kadar o gunde bıttı...bu sabah da nası gectı anlamadım...ve ayrılık vakt gelıp catmıstı..ayrıldık ama nükhet ablaya söz verdiğim için gözyaslarım akmak istelerse de aglamadım...haaaa amanııın birşeyi unutuyordum...nükhet ablamın kedisiyle büyük bir aşk başladı aramızda:P :=))))))ama her defasında mama gorunce sattı benıı:)))amaaa onunlaa büyük aşk yasıyoruzz ve hanı begenenler varsa onlara duyurulur hihihihihihihihih:)))benim yılbasım bole muhtesem gectı..sızınkı nası gectıı?hıımm pardon duyamadııım:)umarım hepinizin benim gibi muhteşem geçmiştir yılbaşı..

2009dan beklentlerım

kendı adıma sadece ıcten olarak dilediğiim nükhet ablamın yanından hiç ayrılmadıgım gunleın cok cabuk gelmesi.. o olduktan sonra hersey yoluna gırer zaten hayatımda

BU GÜZELLİKLER İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUUUMMM:)))ÇOOOOOK SEVİYORUUUM BEN BU AİLEYİİİ:))))

2 yorum:

Zeynep Everi dedi ki...

Canım benim yeni yıl sana tüm güzellikleri ve beklentilerini sunsun. Kocaman öpüyorum seni tatlı kuş.

sezgi dedi ki...

zeyneeeeeeppp ablaaaam çooook tesekkur ediyorum
2009 sana da tum istekleri getirsiiiiinnnnnnn:)))))))))))