28 Ekim 2008 Salı

karmakarışıklardayım:(

merhaba gönül dostlarım nasılsınız?bayağı oldu dımı yazmayalı:)gönül dostlarım hani imsanın içini bir kavet bağlar ya bazen,bazen hayat sartlarından dolayı yada olaylardan kaynnaklanan sorunlar yüzünden kendinizi bir anda kapkaranlık bir yerde hissedersiniz ya aynen benim buaralar ki ruh durumum bu.Bazen diyorum ki keşke büyümeseydim de hayatıma bukadar sahte insanlar girmeseydi.Bazende kendime kızıyorum biliyor musunuz nye herkesı kendin gibi görüyorsun diye ama napalım benim karakterim böyle lanet okuyorum kendime bu huyumdan dolayı.Ben insanları kırmamaya özen gösterirken insanlar bende tarifi olmayan yralar bırakıyor.Acaba herkes kendi kaderini mi yaşıyor yani alnıma bunlar yazılmıs demekkı bende bunları yasıyorum.Eminim ki ışıklı gunlere cok az kaldı...Buaralar fazla negatıf enerjı var uzerımde...Bana kotu enerjıler yollayanlar basarılı olamayacaklar...Buaralar bıraz sessız kalacam ama sabırımda heran patlayabılır.Ama benı sevmeyenlere bunu yapmayacam benı ole patlamıs sekılde gorup sevınmelerıne ızın vermeyecegım...Ben neleri atlatmadım bu yaşadıklarıma gelir geçer.önümde pırıl pırıl bir hayat var buna yürekten inanıyorum.Benim yanımda olup bana destek olan herkese sonsuz teşekkürler:)

Hiç yorum yok: