2 Ekim 2008 Perşembe

bir bayram sonrası:)

sizleri çokkk özledimmmm:))))nasılsınızzz?beni sorarsanız ben cokkk iyiyim:)bugün seker bayramının son günüydü.bir bayramda geldi geçti...ilk önce müjdemi isteriiiiiiiiimm:)))))artık iki üniversite okuyacagım:)acıköğretim işletmeye yazılacam:)yanii artık iki üniversiteliyim:)))))))))))))çokkkkkk mutluyum hemde çokkk:))))zor olacak belkı ama ben bunun ustesınden kolayca gelırım:)bende bu hırs ve azım varkeeeen:))))

--------------------

bu bayram cok guzel ve eglenciliydi.Kuzenlerım bıze geldıler:)cok kalabalıktık.ben kalabalıgı severım:))))halamlar kuzenler ve yenı evlenen kuzenımın esı de geldı.yanı 10 kısıye yakındık:)bu iki kzenimle kardes gıbıyızdır yediğimiz içtiğimiz birdir:)))neyse cumartesı onlar benden once evde olmuslardı.görünce bir mutlu oldum:))))cokkk özlemişimmm çokkk:))))neysee bu bayram bayagı bır eglendımm:))))bugunun aslında onemı buyuk benım dedemı zıyarete gıttım(mezarına).ıcım bır garıptı gıderken aslında mutluydum ama br garıptı ıstee...8 yıl oldu kaybettıgım ama o acım dınmedı:(dınmeyecekte...cokk baglıydım dedeme:(halen daha oleyımdır.bırde ben dedemı hep hasta hatrlarım.öbür dedemi zaten tanımıyorum babam bıle gormemıs:(neyse ıste mezarına gıdınce ıcım bır garıp oluyor.bugun gıttım duamı okudum ıcımden dedımkı hadı artık gel bızlen ama yasamak kadar olumde bızım ıcın.tek dileğim orda huzurlusundur dedem.senın torunun senı hep gururlandıracak.yanımda oldugunu bılıyorum.meleklerın yanından benı ızlıyorsun.sen ızlemeye devam et benı.ben hergece gozyuzune bakıp senı goruyorum zaten:)mezardan ayrılırken ıcım cız etsede aglamadım oysakı her zıyarete gıttıgımde gozlerımden yaslar akardı ama bu sefer akmadı.cunku agladıgımı hıssetmesını ıstemedm.eeve donunce kuzenlerımı yolcu ettık.eev bosaldı.bende pazar donuyorm.bu bayram cok eglencılıydı.inşallah sizlerde benim gibi güzel bir bayram gecirmişsinizdir.sizleri çok seviyorum.kendinize çok iyi bakın:)sevgilerimleeeeeeeeeee:)

Hiç yorum yok: