29 Kasım 2008 Cumartesi

Instyle dergisi kasım 2007 Erkan Petekkaya röportajı


SORU=Yeni diziniz SESSİZ FIRTINANIN cekimlei nedeniyle oldukça yoğun günler yaşıyorsunuz.Bu tempoda çalışırken ailenize nasıl vakit ayırabiliyorsunuz?
CEVAP=İşim gereği bazen aynı evin içinde oğlumu göremediğim zamanlar bile oluyor.Ben geldiğimde uyumuş oluyor veya o daha kalkmadan ben sete gitmiş oluyorum.Çekirdek aiye düşkün bir insanım.Oğlum ne istiyorsa onu yapıyorum ve hemen hemen tüm boş zmanlarımı o dolduruyor diyebilirim.
SORU=Sizi ekranda gördüğünde ne yapıyor?
CEVAP=Şaşırıyor.İlk başlarda göstermedik daha fazla şaşırmasın diye.Şimdi alıştı.Geçen gün"Nereden geliyorsun?"diye sordu.bende işten dedim dönüp"Yani oradan mı?" diyerek televizyonu gösterdi.Artık orasını benim iş yerim olarak kanıksadı.
SORU=Oynamak istediğiniz rol var mı?
CEVAP=Soygun konulu bir filmde oynamak isterim.Soyguncu rolünde tabiiki.Çocukluğumdan beri çok severim.Öyle tür filmleri.Birde bilim kurgu filmleri.Ama nerde...Çok yüksek bütçeli filmler bunlar.
SORU=Kariyerinizde ulaşmak istediğiniz son nokta nedir?
CEVAP=Bu işe başladığımdan beri üzerime düşeni en güzel şeklde yapmaya çalıştım.Hırslı bir tip değilimdir.2-3 sene sonrasının hayalini kurmam.İyi birkaç film yaparsam yeter bana.
SORU=Aynaya baktığınızda nasıl bir erkan görürsünüz?
CEVAP=Genelde sabırlı ve sakin bir mizaca sahibim.Çok üzerime gelinmediği sürece sınırları belli bir adamım.En kötü huyum herşeyi biriktirip en ufak şeye patlamamdır.O zaman çok kırıcı oluyorum.
SORU=Nasıl bir giyim tarzınız var?
CEVAP=Spor giyinmeyi tercih ederim.Yırtık pırtık jeanler,hırkalar,gömlekler favori giysilerimdir.Ama bunun yanında takım elbiselere bayılırım.Özellikle İtalyan modacılar tercihimdir.Pileli pantalondan nefret ederim.Dar paçalı pantalonlar tercihimdir.Çok ayakabbım var ama bir ikisine takıntılıyım.Sürekli onları giyerim
SORU=Alışveriş yapmayı sever misiniz?
CEVAP=Genelde sevmem.Zaten ne modadan ne markadan hiç anlamam.
SORU=Asla giymem dediğiniz şeyler var mı?
CEVAP=Var tabii olmaz mı?.Deri ve kareli pantalon asla giymem.
SORU=Kadınlar da nasıl bir giyim tarzını seversiniz?
CEVAP=Spor giyinen,doğal kadınlardan hoşlanıyorum.Fazla makyaj,abartıyı sevmem.Kıyafet insanın vücut dilini etkileyen bir şeydir.İçinde ne kadar rahat ederseniz o kadar kendiniz olabilirsiniz.
SORU=Takıntılı olduğunuz kıyafetler var mı?
CEVAP=Jeanim ve bir hırkam var bıraksanız hergün onları giyer çıkarım.Bu çekime bile getirdim.
SORU=Aksesuar kullanır mısınız?
CEVAP=Oğlumun doğumuyla aldığım yüzüğü hiç çıkarmam parmağımdan.Onun haricinde el yazması bir muskam var
SORU=Teknolojiyle aranız nasıl?
CEVAP=İyi bir müzik çalarım,kaliteli görüntü veren bir televizyonum mutlaka olmalı.Ama bilgisayar ve internetle hiç alakaam yoktur.Hayatmda hiç kimseye internet yoluyla birşey yollamışlığım yoktur.Şimdi msn,facebook çılgınlıgı başladı ya bana zaman kaybı geliyor sanal ortamda vakit geçirmek.
SORU=Ne tür müzik dinlersiniz?
CEVAP=New age,eski rock şarkılarını dinlerim.Deep purple,Led repplin favori gruplarım.klasik müzik de dinlerim,bunu yanı sıra İbrahim Tatlıses fanatiğimdir.
SORU=Film izlemeye fırsat bulabiliyor musunuz?
CEVAP=Film manyağıyım.Günde bir film izlemeden yatmam.Dizilerin dvdlerini alır,hepsini bir anda seyrederm.Bir bölüm için bir hafta bekleyemem.
SORU=Eve gelir gelmez ne giyersinz?
CEVAP=Eşorfmanlarımı
SORU=Gece yatarken?
CEVAP=Boxer şort.Bir bacağı dışarda yaatan bir adam olarak boxer şorttan başka birşey giymekten hoşlanıyorum.
SORU=Spor yapıyor musunuz?
CEVAP=Sadece yüzerim.Suya aşığım ben.İçmeye de ,yüzmeye de,seyretmeye de.
SORU=Size göre rüküşlüğün tanımı nedir?
CEVAP=Çok abartılı herkes bana rüküş gelir.Bunun haricinde yüksek belli pantalonlardan nefret ediyorum.Hani erkekler de giyinip kemer takıyorlar ya göbeklerinin üzerinden nefret ediyoruuum öyle görüntüden.
SORU=Hayattan ayrılmadan yapmak istediğiniz en ekstram sey nedir?
CEVAP=Yer çekiminin olmadığı bir odaya girmek istiyorum.Rusyada en iyilernin oduğunu duymustum.İlk fırstta denemek istiyorum.Birde F-16 ya binmek ilginç olabilir hatta kullanmak...
SORU=Tatil için rotalarınız nereler?
CEVAP=Kaş,Kalkan,Fethiye,Göcek.Her yaz bir ayımı kiraladığım teknede geçiriyorum.
SORU=En çok görmek istediğiniz yerler?
CEVAP=Afrika ve yağmur ormanları.Niagara şelalesinide çoook merak ediyorum.VAhşi hayatı ve onun döngüsünü çoook merak ediyorum
SORU=Yemek yapar mısınız?
CEVAP=Yemek yapmakta nefret ederim.Tek başıma yaşadım ama makarna yapmayı bilmem.Aç kalır peynir ekmek yerim ama yine de yemek yapmam.Zaten yemek yemeyi de cok sevmiyorum aç kalmyayım yeter.
SORU=Romantik misiniz?
CEVAP=Düşünceliyimdir.İnsaları memnun etmeyi,paylaşmayı severim.Romantik değilim.

Hiç yorum yok: