30 Aralık 2008 Salı

2009 bana güzelliklerle geliyor:)


eveeet 2009 bana guzellıklerle gelıyorrr:)))yılbası hep mutlu ederdi beni ama bu seene de heyecanlandırıyor.siz neler yapmayı planlıyorsunuzz?efendiiim duyamadııım:))))bazılarınız evınde oturacak,bazılarınız yılbası partılerine gidecek bazılarınız dışarda kutlayacak.efendiiim birisi bana bir soru mu sordu?evet buyrun tekrarlayın sorunuzu duyamadım özür dilerim:))sorunuz su değil mi?sen napacaksın bu yılbasındaaa?beenn benım ıın degerlı olan bırısyle kutlayacam desem sızeee kım olduugnu anımsarsınız herhaldeee:)))evet evet tahminleriz dogru nükhet ablamla girecğim yılbasına:)))öylesine mutluyumm öylesine heyecanlıyım ki...kalbım agzımda atıyor sankiii:)))o yuzdn nefes almıyorum ki allah muhafaza kalbım cıkar dısarı hihihihi:))))yarın benım ıcın cok ozel bır gn en sevdıgım ınsanla yılbasına gırecegım:=)))))yarın zeynep ablamla ve benım canımı dunyaya getıren melekle tanısacam:))))yarın erken saatlerde dusecem yollara malum yolum uzun:))))yenı yıl sızlere bol para bol huzur bol mutluluk bol sevgı bol ask...bu bole uzar gıdeer.olumlu olan herseyın en bolunu en ıyısını nasıp etsııın:))))sevgmlee kalııın:)yılbasında neler yasadıgımı resımlerle anlatacammm:)))

2 yorum:

Zeynep Everi dedi ki...

walla çok merak ettim acaba ne yapacaksın nereye gideceksin :)))))))))))))))))))))

sezgi dedi ki...

süperdiiii herseyyy olağanüstüydüüü:)))))yeni yazım bugun yayında olacakk:))))bılmem acaba kıme gıttım beeen:P :))))
hihihihihihihih:))))))az sonraaaaaa bu blogta :)))))benı ozleyın anacım hihihihihih:)))