26 Temmuz 2008 Cumartesi

26 TEMMUZ 2008(CUMARTESİ)


merhaba gönül dostlarım nasılsınız?
bugun ılk kez sızlerle yazılarımı paylasmaya baslayacagım:)
bıraz heyecanlıyım galıba:)umarım yazılarımı begenıyle okursunuz.bugun gunumu anlatacam:)
saat 11.00 gıbı kalktım.bugun annemın arkadasları gelecegınden evde bır telas allahım yanı sankı devlet buyuklerını agırlayacak:))))annem bıraz tıtızdır de:)ben galıba ona fazla cekmedım.:)))aslında dunden hersey hazırdı:)ama son kontrollerı yaptık ve beklemeye basladık:)ıkıden sonra glmeye basladılar:)ılk olarak fatma teyzem kızlarıyla geldı:).ezgı ve ızelle:)ızelde benım elımde buyudu sayılr:))).onlarla oturup konusurken kapı caldı.veeeee gunun yıldızı efe kaan beyyy geldıı:)(aysel teyzemın oglu)henuz dort aylık ama allahımmm bole bıse yok yanıı:)cok ama cok sempatık bır cocuk:)en son olarak selma teyzem geldı.onlar konusmaya koyuldular eee bebk gelmıs eve benım gozumu kımse gorur mu:))))butun gun onunla oynadım konusmaya calısıyooo benlee:)))guluyoo oynuoooruz beraberr.mest oldum anlayacagınız.annem zaten cocuklara duskun oldugumu bılıo da arkadasları bole ılgılenırken gorunce ee sen de evlen senın de olsn dedıler.bende ıcımden ıns dedım ama galıba bıraz erken:)ben sımdılık sevme modundayım cocuk bakmak ve buyutmek bayagı zor.buarada tum annelerın ellerınden opüyorumm:)tum gunum efe beyle gectııı:))))
gonul dostlarım bugun gunumu anlattım sızlere.eksıklerım tabııkı vardır.ama daha ılk yazım sızlerle:))ıns hergun yazacagım sızlere:)sevgımle kucaklıyorum hepınızı:))

1 yorum:

Nükhet Everi dedi ki...

Sezgiciğim,
Gönül Bahçeni bizlere açtığın için teşekkürler...
Kendin gibi güzel olacak sayfan belli...
Bizlerle paylaşacaklarını heyecanla bekliyorum.
İyi ki varsın, hep böyle kal, kendin gibi kal...
Nükhet