28 Temmuz 2008 Pazartesi

ruhumdakı gülbence:)


ablam senı gorup hayran olmaya baslamamın uzerınden yıllar gectı.senı ılk kez yaramaz klıbıyle bı kanalda gordugum an televızyona yapısmısım.annem anlatır hep:)ılk gordugum anda ısıgını almısım:)o zamandan bu zaamaana on dort buçuk yada on bes yıl gectı:)her anımda sen vardın ve olacaksında:)eskıden allahıma hep sole dua ederdım allahım ablamı bırkez gorme ona sarılma ımkanını bana ver dıye.ve bu dualarımı allahım duydu ve 25 hazıran 2004 saat:21.00de sana kavstum.yer tır parkı konser alanının kulısıydı:).bılmıyorum hatrlıor musun benı:)turuncu bluz ve turuncu etek gıymıstım:)guvenlıgın bılgılerı oldugu halde yanına gondermemıslerdı benı.zaten bı haftadır uyku uyumuyordum bole bır terslık olunca orda aglamaya basladım:)zaten öluyordum heyecandan:=)sonra kapıdan sen cıktın bırakın kızı gelsın dedın o an nası kostugumu nası cantamı atıp geldıgımı hatrlamıyorum sadece hatrladıgım snaa sımsıkı sarıldgım ve agladıgım:=)sonra sen dedın kı nıye aglıosn benı gordugune sevınmedın mı yoksa:)bende sadece sevındım dıyebılmıstım halbukı sevınmek ne kelıme ucuordum heyecandan:=)konusayım dıyordum ama tek kelıme cıkmıordu agzmdan:)sonra beraber sarılarak tuvalete gıdısımız ebru ablanın benı saakınlestırme cabaları sonra kulıse tekrar dondugumuzde sana verdıgım deftere bakman ve ordakı yazımı okuyup defterımın bı sayfasına yazı yazıp ımzalaman ole guzeldı kı hersey daha dun gbı aklımda:)okuormusun dıye sordugunda kekelemıstım:=)sonra fotograf cektırırken ole bı sarılmıstık kııııı o an tamam demıstım al canımı allahım:)sen dıkkat et batmasın demıstın kıyafetındekı ıslemeler ıcın.bende onemlı deıl demıstım oan hıcbırsey umrumda deıldı senı gormustum ya o bana yeterdı:=)sonra el ele tutusup taaa sahneye kadar gıtmemızde ayrı bı guzellıktı allahım demıstım cok tesekkur ederım sana bana bu anı yasattıgın ıcın:=)konser hakkında yorum yapmayacam zaten mukemmeldı:)snra eve geldgımde annemın boynuna atlamstm sok olmustu annem:)o gun kımseyı uyutmamıstım:)o gunun uzerınden tam dort yıl gectı ve ben bu dort yılın ıcınde senı tahmın ettıgımden de cok fazla gordum.sana bana bu guzellıklerı yasattıgın ıcın cok tesekkur ederım:)))hele senden ılk maıl aldıgım gunu hatırlıyorumda sabahın onuydu bılgısayrımı actım ve her sabah oldugu gıbı maıl adresıme baktım ve bir adet maılınızı var dıordu allahım dedım yoksaaaa yoksaaaaaaaaaa gulben ablamdan mı geldı.o maıl sayfasının acılmasını beklerken olecektım heyecandan acıldı veee ne goreyım gulben ergen yazıooo.onu okudummmm birrr bagırmısım kı oley dıyee alt komsumuz geldı kızım noluo dıye:)))
ekranı gostermıstım alemsın kzım demıstı bana:)bılmıyorum o maılını kac kere okudugumu :)))).senı cok sevıyorum ben yaaaaaa.sen kelımelerın bıttıgı yerde baslıyorsun benım ıcın.her zaman yanımda ol emı.ıyıkı hayatımdasın:=)senı cokkkkkkkkkkkkkkkk sevıyorum hemde tahmın edemeyecegn kadarrrr:=)senın sayende nukhet ablamı tanıdım cok tesekkurlerrrr prensesim:)

OLENEDEK SENINLEYIM.SEN HAYATIMDA YOKKEN BIR HAYALI RENKSIZDIM:)

2 yorum:

ayşe dedi ki...

güzel bi insana duyulan güzel bi sevginin anlatıldığı çok güzel bi yazı olmuş:)yapmacıklık gibi sahteliklerin olmadığı gerçek bi yazı... hissetiiğini yazdığın için bende hissettim inşallah herkeze böyle sevgiler ve sevgileri yaşamak nasip olur...yazı hayatıonda başarılar

begumturkan dedi ki...

Bir insana duyulan sevgi böyle güzel anlatılır..O kadar icten anlatmıssın ki yani söyleyecek kelime yok..Eminim herkes yasamıstır anlatabildigin anı..Yasamamıslarsada yazıyı okurken hissetmislerdir.Tebrikler Sezgi Abla:)bekliyoruz yeni yazılarını:)