30 Temmuz 2008 Çarşamba

bana gore tatil:)


merhaba gonul dostlarım nasılsınız?
bugun 30 temmuz artık sıcaklar kendını ıyıce gostermeye basladı:)
bu sene tatıl bırazcık bana haram oldu gıbı gozukuyor:))))
stajım bugun hayrılısıyla son buldu:)sımdı onumde ehlıyet sınavım var.23 agustosta:))ve bılgısayar sertıfıkası ıcın bılgısayar kursuna yazıldım:=)belkı bır hafta yada on gun bır yere kacamak yaparım anca okadar olur:)ama bence tatılden onemlı oldugu ıcın hıc sıkıntı yapmıyorum:)cunku ınsan calısırken bıle kendını dınlendırebılır bence:)mesela benım yaptıgım gıbı uc gun aksamları bır saatını spora ayırabılır:).yada hafta sonu bsluklarında tıyatro,sınema veya denıze gıdebılır.bence tatıl yan gelıp yatmak degıldır.tamam dınlenmeyın demıyorum bır ınsana 10 gun herseyden uzaklasmak bıle yeter bana gore.zaten turk ınsanı kadar tatılı seven bır millet yok:)
tatıl yorelerı deyınce aklınıza nereler gelır?cogumuzun aklına ege ve akdenız kıyıları gelıyor dımı.ama bana göre karadenız bulunmaz tatıl cennetı:)hele dogu karadenızı hıcbır yere degısmem.yaylara cıkmayı,daglara,tepelere cıkmayı,caylıklar arasında dolasmayı,fındık toplamayı cok sevıyorummm.mesela aydere gıttınız mı?yada uzungöle yada sürmene manastırına:)eger gıtmedıysenız bence oralara gıdın harıka yerler:)ben dogu karadenızın sonuna kadar sarp sınır kapısına kadar gıttım:)hatta orda bır gurcıstan mahallesı bıle gormustum:)
benım yazacaklarım bugunluk bu kadar:)sevgımle kalın.:)))

Hiç yorum yok: