31 Temmuz 2008 Perşembe

hüzünlü bir gündü


merhaba gönül dostlarım :)
yazıama ilk olarak gülben ergenın yenı klibi bay dogruyla baslamak ıstıyorum:)klıbı ne zamandır beklıyordum.ılk basladıgı andan sonuna kadar bır avrupai klip izliyormus gıbı hıssettım cok guzel olmus.basta nıhat odabasını ve gulben ablamı canı gonulden kutluyorum.emegınıze yuregınıze saglık
gelelım bugun neler yaptıgıma:)))
evden cıkmadan söyle bır evı toparladım.sonra kardesımın kahvaltısını hazırladım ve cıktım dısarı.bugun aslında bıraz hüzünlüyüm.neden dıye sorarsanız aylardır gıtmedıgım cocuk esırgemeye gıttım.ama hıc beklemedıgım bırseyle karsılastım.cocukların aglama seslerı gelıyordu.onlara bakanlarda bagırıyorlardı cocuklara.daha kapıdan gırmeden bu sesler ınledı kulagımda.durdugum yere oturdum ve agladım.bu cocukların sucu ne dıye dusundum annesız babasız kalmak mı sucları.dayagı hakedecek naptılarrrrr.bukadar vıcdansız mı olduk allah askına.sızde yurek yok mu o cocuklara nası el kaldırırsınız yaaa:@.neyse kendımı toparladıktan sonra gırdım yuvadan ıcerı.ddedım kı bu seslerı kım acıklayacak bna neler oluyo brda cocukları dovuyormusunuz sız dedım hayr asla dedı(yalannnnnnnnnnnnnnnnn)dedım kı basbayagı dayak yıyolar yok yanlıs duymussunuz cart curt dedıler.gırdım onlarla brbırımıze.neyse bu burda kalmayacak dedım onlara.sonra cocukların yanına cıktım.ole bır sarılıor kıı ablaa ablaa dıye.sevgıye aclar.ben derım kı onları yanlız bırakmayalım.cok ama cok sevınıyorlar ınanın gıttıgınızde yanlarına.ama zaman gecmstı veee ayrılk vaktı gelmıstı.ben cıkarken cok agladılar.ama bırısı yanıma hıc gelmedı.ben gıttım yanına nye gelmıyorsun yanıma dedım onlardan bana sıra gelmez kı dedı.bende dedım kı ole sey olur mu sonra baana bır sarılısı vardı kı gozyaslarımı zor tuttum.kapıdan cıkarken hepsı bana yenıden gelecekmısın abla dedıler.bende gelecem dedım.ole mutlu oldular kı.keske ımkanım olsada yardım edebılsem hepsıne.ole ısıltılı kı gozlerı.suan bıle toparlayamadım kendımı.ama ıcım huzurlu ıcım mutlu.ben onların yanına her zaman gıdecem.cocuk esırgemeye gıttım bugun haftayada kımsesızler yurduna gıdecem.resm cekmedım cunku aklıma gelmedı hemde ne bıleyım desfre etmekte ıstemedım.bugun farkındayım cok huzunlu oldu yazım.ama paylasmak ıstedm.
burda bıtırıyrum yazımı.sevgımle kalın.

1 yorum:

Nükhet Everi dedi ki...

Sevgili Sezgi,
İnan ki maddi yardımdan daha çok sevgiye ilgiye ihtiyacı vardır insanların. Çok güzel bir şey yapmışsın seni tebrik ediyorum. Ama bu arada bunu tekrarla derim, demek seni sevmişler çocuklar, dönmeden İstanbul'a birkaç kez daha uğra oraya. :)
Bu arada ham klibi ben de seyrettim. Ama o işte başta tebrik etmen gereken yönetmen değil görüntü yönetmenidir. O olmasa yönetmen ne yaparsa yapsın istediği sonucu alamaz. O kişi de UĞUR İÇBAK'tır. Can dostuma bir sevgi buradan...
Ben şarkıyı dinlerken çok keyif alıyor ve neşeleniyor hatta 'hayatta da böyle değil mi' deyip gülüyordum, ama klip müthiş hüzün dolmuş. Ağladım biliyor musun klipten sonra. Eğer bunu vermek istedilerse başarmışlar. Sonbahar ve ayrılık hüzenü çöküyor insanın üstüne.
Şöyle belki daha iyi anlatırım, hatırla, programın başında hangi enerji ve duygularla söyledi Gülben şarkıyı, yüzündeki ifadeyi ve sonra klipten sana yansıyanı hatırla.
Çok ağladım beeeeeeeeeee...
Gülben'e de yazdım bunu...