29 Temmuz 2008 Salı

ayrılıklar


merhaba gönül dostlarım:)
ilk önce hepinizin kandili mübarek olsun dıyerek baslıyorum butun herkesın duaları kabul olur inş:)
bugun ayrılık uzerıne yazacagım:)
ayrılık denılınce hep huzunlenmısımdır.hep benı baska dıyarlara goturmustur bu kelıme.ve genelde benımle sevdıgım kişiler arasına karlı daglar girmiştir.zor gelir ayrılmak sevdiklerinden.ama her ayrılma içinde kavuşmanın mutlulugunu taşır.aslında ayrılıklar insanları beslermıs ben bunu bu sene ögrendım beslermiş derken duygsal acıdan olgunlastırmasından bahsedıyorum:)gönül ister ki sevdiklerimiz her zaman yanımızda olsunlar ama bu mumkun olmuyor maalesef.onemlı olan ınsanlarla mesafe bakımından ayrılıklar yasayalım gonul ayrılıkları yasamayalım.onun telafisi olmaz.ve benden sıze tavsıye her yenı gün sızı sevdıklerınıze goturuyor bunu düşünüp mutlu olun.
bırde vedasız ayrılıklar var hayatta.Bu ayrılık ınsanın canını daha cok yakıyor galıba.ve giden kişi bir daha geri donmuyor.ona kavusmanız sizinde bu dunyaya vedasız bır ayrılık yapmanızla gerceklesır.
kısacası benden tavsıye sevdıklerınıze sımsıkı sarılın.ınanın bana karlı dağlar sızın sevgınızın buyuklugu karsısında erıyecek.sevgı ve zaaman herseyın ılacıdır.
yarın goruşme üzereeee sevgimle kalın:)

Hiç yorum yok: