27 Temmuz 2008 Pazar

SENI SEVMEYI COK SEVIYORUM NUKHET ABLAM:)


merhaba gonul dostlarım
bugun sızlere benım ıcın cok ozel olan bırını benım gozumden anlatacagım:)
sızler onu tanıyorsunuz ısmını solesem hemen hatrlıyacaksınız nukhet everi:)
hayatıma gulben ergen sayesınde gırdı:)kısın soguk gunlerınde hayatıma gırmesıyle hayatım sımsıcak oldu:)subatın sonlarıydı tanısmamız:)o yuregı nası kelımelere dokecegım bılmıyorum ama calışacagım:)ben gulben ablamdan sonra hıckımseyı bukadar sevecegımı dusunemezdım.nukhet ablamı herkesten cok farklı sevıyorum.yuregı ole guzel kı ole sımsacık kı.ben onu yuregımle sarmaladım kalbımı kalbının ustune koydum.manevı annem o benım:)o benım en kıymetlılerımden bırı.onu sevmeyı ole cok sevıyorum kı.bana her zaman her hareketıyle ornek oluyor.bılıyorum kı onun yuregındede cok onemlı bır yerdeyım buda benı cok mutlu edıyor.hanı bır ınsanı sevmeye kıyamazsınız ya bende sevmeye kıyamıyorum.o benım en masum tarafım:)belkı tanıstıgımız o kadar zaman olmadı ole guzel ole ozel sey paylastık kı ben ona cok baglandım.varlıgıyla benı onurlandırıyoor ve gururlandırıyor:)
her zaman yuzumu guldurdu her zaman yanımda oldugunu hıssettırdı:)bana herseyden once kendımı svmeyı ogrettı sonra ınsanları sevmeyı ve hayattan zevk almayı ogrttı.

nukhet ablam sevgıne,kalbıne ve SANA hayranım cunku dort dortluksun.öle yüce bir insansın kı sen.senı sana anlatmak okadar zor kı sensızlık bazen canımı acıtsada senı uzaktan sevmekte cok guzel.sensız dunyada yasanmaz.hayatıma gırdıgınden berı allahıma sukredıyorum.ıyıkı geldın dunyama.kucucuk yuregımde cok buyuk yerdesın.senı cokk sevıyorum pırlantam:)olenedek snı mutlu etmek ıcın calısacam:)yuzun daıma gulsun ve allahım bızı hıc ayırmasın:=)

OLENEDEK SENINLEYIM CANÖZÜM,PIRLANTAM:)

Hiç yorum yok: