20 Ağustos 2008 Çarşamba

amasraaa:)

gönül dostlarım tekrardan merhaba.nasılsınız?.Bayağıdır yazamıyorum buraya.Birkaç günlüğüne amasraya gittim.amasraa beni tam anlamıyla büyülediii.yok böyle. bir güzellik.Ben sizlere başından anlatayım bu güzellikleri perşembe 12 arabasına bindik bende tarifsiz bir heyecan tarifsiz duygular vardı.nedeni amasrayı hep barışla bütünleştirmişimdir.amasraya vardıgımızda saat 13.45 falandı.amasraya girdiğimiz andan itibaren barısın fotograflarıyla donanmıs her yer.o fotoğrafları gorunce ıcım bı garip oldu.otobüsten indiğimiz gibi otelimize gittik orda odalarda bır karısıklık yasadık onu haledince odaya yerlesip direk sahile indik ılk gun fazla durmadık denizde yanlız bir detayı veremeden edemeyeceğim denizi ben pek begenmedim çünkü deniz yosunluydu ve ben yosunlu denize giremiyorum:)))neyse ılk gun bıraz yorgunduk ama benım ısrarım uzerıne aksam otel de kalmak yerıne amasra turu yaptık ve bır yerde oturup meshur salatasını yedım.ılk gun fazla bısey yapamadık annemler çok yoruldugundan otele erken donduk.ikinci gün erken kalktık sabah kahvaltısını yesıllıkler arasında yaptık.sonra denıze ındık aksama kadar denızde olmamıza ragmen ben bır ıkı kere gırebldım denıze malum neden yuuzundden:)yosun ve bennn ayyy cokk fena.:D.ıkıncı gun aksam denız kıyısında balık yedık:)sonra amasra kalesıne gıttık oyle güzeldi ki manzara:))))ben fotograflar cekmeye calıstım :)net olanları koydum buraya:)ucuncu gun aksamı bır cafeye gıttık okey oynadık sonradan annemın arkadaslarıyla bulustk o aksam cok eglendık canlı muzık dınledık:)bana takıldılar kalk kız dıye:))))bende onlara soz sıze gelınce oynayacam ama burda oynamam dedm:)))))gulustuk:)dorduncu gun sabah denıze gırdık ve aksamıda donduk ama benı guzellıklerıyle buyuledı.ben oraya cok kucukken gıtmıstım en son ve açıkçası bukadar güzelliklerini fark edememıstım:)eger bu güzel yeri görmedıysenız bence en kısa zmaanda görmeye gelın bu guzellıklerı:)ben oranın adını degıstırıyorum.benim için orası barış kokan yer oldu.her yerde barışı yaşatıyorlar:)mekanın cennet olsun barısss.rahat uyu.
gönül dostlarım bugun yazımı burda bitiriyorum.gülümsemek bulasıcıdır lütfen gülümsemeyi unutmayın.sizleri çok seviyorummm:)sevgimle kalın:)