7 Ağustos 2008 Perşembe

Bugun yüreğimde çağlayanlar:)

merhaba gonul dostlarım nasılsınız?
dun sızlere yazamadım ınternet baglantımda sorun vardı:)
eee gorusmeyelı neler yaptınız bakalım?
özledınız mı benı:)
vallahi açık söylemek gerekire ben sizleri çok özledım.bu ayrılık süresince ne mi yaptım hemen anlatayım:)
dun evde otururken ne zamandır bekledıgım laptopum geldı:)şimdi sizlere ondan yazıyorum:)
ne zamandır dışarı cıkmıyordum spordan geldıkten sonra bızımkılerıde ayarttım dısarı cıktık.
galıba bu aralar fazla duygusal oldum.o yuzden bugun dostluk hakkında yazacagım sızlere.dostluk benım ıcın kelıme anlamının dısında cok farklı yerde.dost demek ole anlamlara yuklenmemelı bence.bana gore dost bırbırının her an yanında olmaktır.yanında olmaktan kastım gönül birliği.hayatta bundan onemlı birşey yoktur bence ama tabiiki herkesle gönül birliği yapılmaz o zaman zaten dost kelımesının ne anlamı kalırdı kı dımı.mesela benı bılen bılır. sevdıklerıme asırı derece baglıyımdır.onlara her an sevdıgımı solerım.cok onemlıdır bence bır ınsana sevdıgınızı solemek.neden mi...gun gelr sevdıgınızı soleyecek bır daha durum olmaz.o yuzden sevdıklerınıze bagrıa bagıra soleyın sevdıgınızı:)neyse konuyu saptırmayayım dımı.ben dostlarıma sevdıklerıme her zaman durust oldum.kımseye yalan solemedım.(herkes pembe yalanlar soler ama kara yalan yanı o ksıyı kıracak uzecek yalanlar)dürüstluktur erdemdir.dostlarım cok azdır benım.bır elın parmagını gecmez.gercek dostlar azdr zaten.ole de olmalıdır bence.bırde ınsanlar karsılık beklemeden sevmelıdırler bence.ben herkesı karsılık beklemden severım en guzel sevgıde budur:)
dostlarım,benım gonlumde olanlar ve gonlune alanlara,arkadaslarıma herkese cok teesekkur ederım.benı ben oldugum ıcın sevdıgınızden dolayı.benı degıstrmeye kalkısmadan sevdıgınız ıcın mınnettarım sızlere

SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM:)

2 yorum:

ayşe dedi ki...

sevmeyi bilen biri olduğun çokı belli oluyor sezgi abla...sevdiklerin şanslılar tabi senin gibi bi yüreği kazandıkları için onlarda şanslı:D

ayşe dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.