26 Ağustos 2008 Salı

İDEALLERİM:)

merhaba gönül dostlarım...
Şu an gecenın 02.17si...Bugun nedendir bilinmez bir durgunluk vardı üzerimde.Suan sadece içimde gelenleri paylasmak ıstıyorum sizinle.O yüzzden bu yazının beir konusu yok yüreğim beni nerelere götürürse sizinle onları paylaşacağım.Bugün ogleden sonra kendime kahve yaptım ve cıktım evin terasına ve gökyüzüne baktım.Ne kadarda acık ve aydınlıktı.Sonra düşünmeye başladım.Neyi derseniz?...Geleceğimi...Ben okulumu bitirince nolacak,neler yapacagım,hayat bana neler gösterecek...Hayatın bana neler göztereceği bilinmez ama herkesın hayattan beklediği şeyler vardır...Elbette benimde varr...İstediklerim hayalini kurdugum şeyler...Benim düşüncem söyle insan istediği ve azmettiği sürece elde edemeyeceği hiçbirşey yok.Kendinize güvendikten sonra inanın hayat cok daha güzel ve anlamlı.Bende işe kendime güvenle başladım.Evet artık hayata karşı ayaklarım sağlam basıyor diyebilirim...Kimsenin benim hakkımda ne düşündüğü önemli değil benim düşüncem önemli artık...Asla bunu bencillik olarak algılamayın ilk önce benim ne düşündüğüm önemli sonra tabiiki soracagım,danışacagım insanlar olacak.

Şimdi sizlere ideallerimi sıralayacağım.Bu sıralayacagım seylerde fazla özele inmeden yazacağım:)

1)Bu sene okulumu bitirmek
2)Dgs ye girip dört yıllıga gecebilmek
3)İş bulup istanbulda yasamak.
4)En az iki dili tam anlamıyla öğrenmek.
5)Tüm bunları yaparkende eksikliklerimi tamamlayıp türkiyede işinde örnek alınan bir bayan olmak istiyorum

Ben eminim ki ben bunların hepsini basaracağım ve başardıkça sizlerle paylaşacagım.İyi Sabahlar gönül dostlarım...Gününüz umarım size ışıltılar saçar.

1 yorum:

NukhetEveri dedi ki...

Aynen öyle Sezgi...
İnsan istedikten sonra dağları deler...
Ben senin her istediğini nasıl elde ettiğini gördümç Sen akıllı ve azimli bir kızsın.
Hayatında herşeyin hayırlısını dile bence öncelikle.
Ama unutma, hayat aksiyonu sever, isteyeceksin ve onu almak için uğraşacaksın.
Başarılar ve mutluluklar seninle olsun... Olacak, eminim!