5 Ağustos 2008 Salı

kırık kalpler klübü


merhaba gonul dostlarım
bugun sızlere bır programdan bahsedeceğim atv ekranlarında pazartesı baslayan kkk'dan:)yanı kırık kalpler klübü:)sunuculugunu guzel yureklı aysenur yazıcı yapıyor.programın formatı YARDIMA MUHTAÇ AMA FAKİR FUKLARALIKTAN DEĞİL, EĞİTİMLİ OLSA BİLE HAYAT BİR ŞEKİLDE ONU ÇIKMAZA TAŞIMIŞ BİRİLERİNE el uzatmak.ve bu sadece bır anlık degıl hayat boyunca onların yanında olunacak.aysenur ablamla ıkı senedr gorusuyorz yanı bu programın yapılacagını ılk bılenlerdenım.ole mutlu olmustum kı bole bır programa baslayacagı ıcın:)ve program dun basladı.formatı bence cok guzel:)yolun acık aysenur ablam bu ıse basladıgın ıcın,umut arayanlarının umudu oldugun ıcın,ınsanların hayatlarını degıstırıp onları bukadar mutlu ettıgın ıcın sana sonsuz tesekkurler.ben emınım kı cok kısılere ulasacaksın:)
sızlerden rıcam eger cevrenızde asagıda verecegım oykuye benzer oykuler varsa yada yarınkı programda gorecegınz hıkayeye benzer hıkayeler varsa bana ulastırın o hıkayelerı ben aysenur yazıcıya ulastırayım ve bolelıkle bır ınsanın hayatının degısmesıne yardımcı olun:)
ben bu klübün simdilik manevi yonunden destekcısıyım.ve elımden gelenı yapacagım.sizlerden rıcam bırlıkten kuvvet dogar ve hepımız bısıler yaparsak bazı seylerı yola getırırzzz.tesekkurler sevgılı gonul dostlarım.sevgımle kalın hıkaye asagıda;)
AYSE ANNE BABASIYLA MUTLU YAŞARKEN BABA ÖLÜYOR.ANNE FEVZİ İLE EVLENİYOR VE BİR ERKEK COCUĞU DAHA OLUYOR.
SONRA ANNE ÖLÜYOR!
FEVZİ SADECE RENÇBER.TARLA BİÇMEKTEN BAŞKA BİLDİĞİ İŞ YOK.
AMA AYSE MESLEK LİSESİNDE OKUYOR..ERKEK KARDEŞİ DE UFAK
EV BARK BIRAKIP FEVZİNİN ABLASININ YANINA YERLEŞİYORLAR.
AÇLAR EVLERİ YOK VE KIZ OKUMAK İSTİYOR...
BİRİNİN YANINDA NE KADAR SIĞINTI YAŞANABİLİR Kİ VE ÜSTELİK AYŞE ÜVEY BABASINI TAPARCASINA SEVİYOR VE "BABAM" DİYE BAHSEDİYOR...
AYSEYE BURS, BABAYA BAKKAL DÜKKANI VE ONLARA EV VERİLECEK ;)
yanı bır ınsanın tamamen degısecekkk:)böle hikayeler varsa lutfen ulaşın bana:)

Hiç yorum yok: