22 Ağustos 2008 Cuma

....

selam gönül dostlarım nasılsınız?
bugunku konum programların reytıng kurbanı olması.
nedır reytıng denen sey?yada neye bakılarak ölçülür?ve sizce reyting almayan her program kaldırılmak zorunda mıdır?
bugun bır programda reytinge kurban verildi.hani size önermiştim ya kırık kalpler klübü.evet bugun son yayınıydı.ve neden?sadece reytıngler düşük diye.bu kadar gerekli bir programın yerıne yemek programı geldı.nekadar saçmalık dimi bir kanal yardım programını kaldırıyor ve yemek programı koyuyor nıye reytingler düşük oldugu için.ya biz nasıl bir toplum olduk yaa:(Bu kadar mı taşlaştı yüreğimiz.bu program hiçbir zaman acıtasyonla yada mılletın kavga etmedıgı yada bırılerının orasını burasını acmadıgı bir program olmadı dıye hak ettıgı deger bu muydu.gerçi bu ülkede hak eden hak ettıgı yerde olamıyor maalesef.atv yoneticileri neye bakarak bukadar yenı bir programı kaldırdıysaaa.gerçi bu ülkede okadar sorun varken bunu mu yazdın dıyeceksınız ama buda yarayan bır kana maalesef.gerçi biz adam olmayız neden mı eger bır ulkedeki insanlar ahmedinejadı el ustunde tutuyorlarsaaaa ve bir ulkedekı ınsanlar bır kopegı oldurup yol kenarına bırakıyorsa yada kımsesız yurdunda,çocuk esırgemede yaşananlar...bu listeee uzar giderr.bence bir an önce millet olarak silekelenmeliyiz.gidişimiz hiç iyi değil.ve resmen amerikanın sömürgesi altına girmis haldeyizzz.eğitim seviyesini yükseltip milletin seviyesini de daha da yükselecek.ama bz halen daha başörtüye takılıp kaldık.
arkadaslarrrrrrr kendımıze gelelım.amerıkanın oyunlarına gelmeyelım;)
burda bitiriyorum yazımı iyi geceler.iyi bakın kendınıze.sevgimle kalın:)

1 yorum:

Nükhet Everi dedi ki...

Şunu da ekleyelim... El Beşir gibi bir soykırımcıyı ağırlıyorsa bu ülke... Geç geç...
Bak sezgi ben gerçi o programın başlamadan biteceğini sana söylerdim bana sorsaydın. Tutmaz öyle işler. O kadını da sevmem açık söylemek gerekirse...
Bu memlekette birileri opyum niyetine insaları bir güzel uyutup sömürüyor, insanlar özellikle 80'li yıllardan beridir cahil bırakılıyor. Tüm diper tespitlerine aynen katılıyorum. ama kör kör parmağım gözüne yardım yardım değildir. Böyle programlar bence boşu boşuna para harcamaktır. Astarı da yüzünden pahalıya gelir.
Neyse, atv'den bahsediyorsun... hahahaha, o kanal kimin kızım hatırlatırım...
Boşver geç bir kalem...