2 Ağustos 2008 Cumartesi

mutluluğun tanımı

sevgili gönül dostlarım bugun mutluluğun ne anlama geldıgı hakkınnda yazacagım sizlere.
hıc düşündünüz mü neler mutlu eder benı dıye?
bazı insanları bol para,bazılarını şan şöhret bazılarını ise bir içten gülümseme bile mutlu edebilir.ben son kategorıye giriyorum:)bır ıcten gülümseme bir içten sarılma,sevdiğin insanla sıcak bir sohbet benim tüm üzüntülerimi,sıkıntılarımı unutturur bana.mutlulugun tanımı küçük seylerde gizlidir.benı mutlu etmek cok kolaydır.
pekı sızı neler mutlu eder bu soruyu bır kendınıze sorun derım ben.
bence ınsanlar küçücük seylerden büyük mutluluklar cıkarmalıdır.mesela tanımadıgınız bır ınsanın gulumsemesı,yada cok sevdıgınız bırıyle sohbettt sızı mutlu etmelı.sevgı en buyuk mutluluk kaynagıdır bence...eger enerjınızı olumlu yonde kullanırsanız mutlu olmamanız ıcın bır neden yok.cekım yasası.
SİZ MUTLU OLUN Kİ ÇEVRENIZDEKILEREDE BULASSIN.CUNKU MUTLULUK BULASICIDIR.

her zaman mutlu olmanız dileğiyle.sevgimle kalın:)

1 yorum:

begumturkan dedi ki...

Karsındakini mutlu görmek,karsındakini mutlu edebilmek,iyilik yapmak,seninde dedigin gibi sadece bir tebessüm ve daha bir cogu..Yeterki istekli olsun insan..Uyandıgımda gördügüm bir rüyanın etkisinde kalmak bile mutlu eder beni:)) Ve bunun gibi bircok neden..
Tebrikler yazın icin..:)