10 Ağustos 2008 Pazar

bambaşka biri olmak için adımlarımı atmaya başladım:)

bugun mutlu bir pazar sabahına uyndım:)güneş daha bır parlak ve güneş daha bir ısıtıyor etrafı.bazen düşünüyorumda insan mutlu olduğu zaman etrafındaki güzellikleri daha güzel görüyor:)ben hayata gülümseyerek bakmayı,pozitif enerjinin kullanılınca ne büyük mucizelere yol açtığının farkındaym belkı bunları yenı ogrendım ama dha gencim hayatın başında bunları öğrenmek çok güzel.arkadaşlar bence yaşadığımız anın değerini,kıymetini bilelim bu günleer geri gelmiyor.eger üzüntülüysenizzz onu doya doya yaşayın yada mutluysanız onuda sonuna kadar yasayın.cunku yasadıgımız anlar gercekten çok önemli.bız ınsan olarak bazen şükretmeyi bilmiyoruz maalesef.en ufak bir terslikte yıkılabiliyoruz.bu olayı benimde unuttuğum oluyor hatta bazen hakikaten şükretmeyi bilmediğim anlar oldu.ama artık tam anlamıyla değişimin içinegirdim.bu değişim lafta kalmayacak.belki çok zamanımı alacak ama ben bu süreyi kısaltmayı basaracagım.mesela ilk önce işe görünüşümü değiştirmekle başladım.güzelce kilolarımı veriyorum.ve yavas yavaş kendimi yeniliyorum.bence eğer hayata karşı dik durmanız için değişmeniz gerekiyorsa değisin.değişim çok iyi gelecektir size.değişimden korkmayın:)değişim süreçlerimi buradan paylaşmaya devam edeceğim:)mesela buraya yazmaya başlamam bile değişime başladığıma bir örnek:)artık kendime daha güvenliyim,ayaklarım daha sert basıyor yere tabii ilerleyen zamanlarda dahada sert basacak,artık düşüncelerimi kendime güvenerek söylüyorum:)yani eskiden beni tanıyanlar bu değisim tamamlandığında beni tanıyamayacaklarrr:)

sevgimle kalın:)

1 yorum:

ayşe dedi ki...

insanoğlu her geçen saniye biraz değişir zaten ama bahsettiğin tamamen değişmekse daha ne kadar iyi olabişleceğini tahmin edemiyorum:))kendin için daha fazla şeyler yapacaksın sanırım bundan sonra....olmak istediğin şeyi ol,yaşamak istediğini yaşa, ama buralardan gönül dostlarından uzaklaşma:)