8 Ağustos 2008 Cuma

artık gelecegım apaydınlık

merhaba gönül dostlarım bugun sızlere herhangı bır konu hakkında değilde yüreğimi açmak istiyorum.dun gece hayatıma yenı bır ısık dogdu.ne oldugunu solemeyecem belkı ılerleyen zamanlarda solerım.hanı sızlere anlatmıstım benım bır manevi annem var dıye.evet onun sayesınde doğdu bu ışık.ve ızın verırsenız bu yazımda ona tesekkur etmek ıstıyorm.
melek yüreklim benı her hareketınle öyle onurlandırıyorsun,her hareketinle öyle mutlu ediyorsun ki.her zaman sana layık olmaya çalışacagım.sen benım ıcın bır mucızesın.eger yüzüm gülüyorsa,eger bukadar gelecekten umutluysam ve eger bu kadar dıksem tüm üzüntülere senın sayende.o yurekte ozel oldugumu bılmek ole onur verıyor bana.ben sana,yuregıne hayranım.benı ınanılmaz mutlu edıyorsun.hayatıma gırdıgın gne her gun sukredıyorum.ve allah ızın verırse senden ayrılmayacagım buda ayrı bır mutluluk
seni çokkk seviyorum.hemde tahmınınden yuz kat bın kat fazla.şimdi tek dılegım ayrılmayacagımızın gunun hemen gelmesı:)bu ayrılıgı gulerek andıgımızın gunlerın bır an once gelmesı.
özelim.kıymetlim sana tapıyorm ve sana canm feda.yuregımın ısıltılı yanlarından bırısın
EN BÜYÜK TEŞEKKÜRLER SANA NÜKHET ABLAM

Hiç yorum yok: